3D модельдеу 3D модельдеу

Үш өлшемді графика

Қалаған объектінің визуалды көлемді бейнесін жасау

#

3D модельдеу

Толықтырылған шынайылық (AR) — нақты әлемді көлемді суреттермен толықтыратын технология. Толықтырылған шынайылық жұмыс істеуге, оқуға, саяхаттауға және сыртқы әлеммен өзара әрекеттесуге жаңа мүмкіндіктер ашады. Біздің команда Нұр-Cұлтан / Астанада кез келген күрделіліктің толықтырылған шынайылық бар жобаларды, қосымшаларды әзірлеуді жүзеге асырады.

3D моделін құру процесі

01.

Модельдеу

3D модельдеу дегеніміз-объектінің үш өлшемді моделін құру процесі. Үш өлшемді модельдеу объектінің немесе кейіпкердің көрнекі көлемін көрсетуге мүмкіндік береді. Үш өлшемді объект орындауы керек тапсырмаға байланысты ол статикалық немесе функционалдылыққа ие болуы мүмкін. Анимация (қозғалыс) үшін жасалған Модель одан әрі жұмыс істеу үшін оңтайландырылуы керек. Анимацияға арналған 3D моделін дайындаудың негізгі өлшемдері: топология және көпбұрыштар саны. Топология 3D объектісімен одан әрі жұмыс істеуге әсер етеді.

Модельдеу
UV сканерлеу
02.

UV сканерлеу

Ұңғылау - бұл объектінің жалпақ картасы, оның барлық элементтері тегіс жерде орналасқан. Сыпыру текстураларды қою үшін көлемді пішіндерді жазықтыққа тасымалдайды.

Текстуралау
03.

Текстуралау

Жасалған модельдің шынайылық дәрежесі текстураны жасау кезінде материалдарды таңдауға тікелей байланысты. Үш өлшемді графикамен жұмыс істеуге арналған кәсіби бағдарламалар нақты суретті жасау мүмкіндіктерімен іс жүзінде шектелмейді.

Текстуралау
Қаңқа жасау және баптау
04.

Қаңқа жасау және баптау

Болашақта қозғалуы керек объект үшін қаңқа жасалады. Скелетті (сүйек жүйесін) құру және күйге келтіру процесі скиннинг деп аталады. Сүйектер үш өлшемді кейіпкердің қозғалуына және анимацияға толық қатысуына мүмкіндік береді. Бір кейіпкерде 30-дан 120-ға дейін немесе одан да көп сүйектер болуы мүмкін. Кейіпкер неғұрлым күрделі болса, оның дұрыс анимациясы мен нақты мінез-құлқы үшін сүйектер соғұрлым қажет болады. Сүйектерді жасау және өңдеу үшін біздің команда 3ds Max, Maya, Blender 3D бағдарламаларын пайдаланады.

Қаңқа жасау және баптау
05.

Жарық пен бақылау нүктелерін қою

Кескінді нақты қабылдау Жарық реңін, жарықтық деңгейін, айқындық пен көлеңкелердің тереңдігін таңдауға тікелей байланысты. Сондай-ақ, объектіні бақылау нүктесін таңдау маңызды рөл атқарады: адамның биіктігінен, құстың ұшуынан немесе масштабталуына байланысты объектінің ішінде болу әсері.

Қаңқа жасау және баптау
Әзірлеу
#
#
#
#
#
#
#
#

Сіздің жобаңыз қанша тұратынын біліңіз?

Бізге өтініш жіберіңіз