1 апреля, 2021
Жиһаз бөлшек сауда үшін толықтырылған шынайылық
Жиһаз және интерьер бұйымдарын өндірушілер мен сатушылардың көпшілігі клиенттермен жұмыс жасау кезінде оларға жаңа технологиялар ашатын кең мүмкіндіктер ұсынбайды, мысалы, кеңейтілген шындық (AR, Augmented Reality).
Толықтырылған шынайылықты дамыту қиын және қымбат, сондықтан оны тек ірі бизнес өкілдері ғана ала алады деген пікір кең таралған. Шындығында, толықтырылған шынайылықты кез-келген компанияға, соның ішінде жиһаз сатып алуға бейімдеуге болады. Табысты AR қолданудың ең танымал мысалы-IKEA қосымшасы, ол тұтынушыға интерьердегі жиһазды сатып алғанға дейін «көруге» мүмкіндік береді. Amazon сонымен қатар «AR view» бағдарламасын жасау арқылы өз клиенттеріне осындай шешім ұсынды, бұл үйдегі жиһаздарды, ас үй гаджеттерін және басқа заттарды алдын-ала көруге мүмкіндік береді. «Фитинг» функциясы сатып алушыға өнімді таңдағанда күмәнданудан арылуға көмектеседі. Статистика көрсеткендей, клиенттер желідегі сурет пен шындық арасындағы айырмашылыққа байланысты онлайн сатып алуларының ⅓ -ін қайтарады. Мұның бәрі сатып алудан бұрын затты көре алмайтындықтан, түртіп, тіпті көре алмайтындықтан. Толықтырылған шынайылық технологиясы смартфонның немесе планшеттің экранында өнімнің дәл 3D кескінін шығарады: өлшемі, пішіні, түсі, бөлшектері және оны тексеруге мүмкіндік береді.
Ұлыбританиядағы ең жылдам дамып келе жатқан жиһаз брендтерінің бірі Made.com App Store және интернет-дүкен арқылы сату жүзеге асыратын, сондай-ақ толықтырылған шынайылық енгізу қажеттілігіне тап. Компания клиенттеріне сатылатын интерьер заттарын тікелей көру, олардың мөлшерін бағалау және үйде ұсыну қажет болды. AR технологиясы дүкен мен сатып алушылар арасындағы қашықтықты сақтай отырып, жеке сатып алу тәжірибесінің қажеттілігін қанағаттандыруға мүмкіндік берді. Пайдаланушы нақты уақыт режимінде құрылғының камерасы арқылы оның пәтерінде жиһаздың қалай көрінетінін көруге, модельдің материалы мен түсін таңдауға мүмкіндік алды. Кейінірек Made.com Ar-технологиялар көмегімен интерьердің толыққанды дизайнының онлайн-қызметін іске қосты. Клиент арнайы бағдарлама арқылы құрылғының камерасымен бөлмені сканерлейді және ұсынылған сызғыштан бөлменің көлеміне қарай орналасу нұсқаларын таңдайды. Пайдаланушы жиһаздың материалдары мен түсін өз қалауы бойынша өзгерте алады.
Lowe ‘ s innovations labs сайтының хабарлауынша, сатып алушылардың 95%-ы интерактивті 3D мазмұнымен өзара әрекеттесуді жөн көреді. Жекелеген тауарларда 3D-контент болған кезде конверсияның 10-нан 50% — ға дейін өсуі байқалады. Мысалы, үйге, жұмысқа және демалуға арналған дизайнерлік жиһазды ұсынатын Top Concept компаниясы Ar фитингін енгізгеннен кейін пайдаланушының сайт бетінде болу уақыты төрт есе артып, қаралған беттер саны 2,5 есе өсті.
Маркетингтік зерттеулер пайдаланушыларға жеке маркетингті ұнататындығын көрсетеді. Толықтырылған шынайылық олардың әрқайсысына жеке ұсыныстар беру үшін клиенттердің қалауы туралы мәліметтерді жинауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, компаниялар тұтынушылық аудиторияның сұранысы туралы түсінік алады, бұл оған өз өнімдерін нарық талаптарына бейімдеуге және өзекті болып қалуға мүмкіндік береді. Сауалнамаға қатысқан тұтынушылардың 71% — ы егер олар Ar қосымшасын қолданса, сатып алуды жиі жүргізетіндерін айтты. Сатып алушылардың 40% — ы өнімді AR арқылы сынау арқылы көбірек төлеуге дайын. Бұл Ar эффектісі технологияның өнімнің презентациясын және тұтынушының өніммен эмоционалды байланысын жақсартуға, тұтынушылардың белсенділігін арттыруға, жарнаманың жаңа мүмкіндіктерін ашуға және бренд құндылығының өсуіне ықпал ететіндігімен түсіндіріледі.
Толықтырылған шынайылық жиһаз компанияларына мүмкіндік береді:
- клиенттерге интерьердегі «фитинг» арқылы өнімнің артықшылықтарын көрсету;
- сату санын көбейту және қайтару пайызын азайту;
- ұсыныстарды жекелендіру;
- көңіл көтеру және аудиторияны хабардар ету;
- маркетингтік науқандардың тиімділігін арттыру;
- «уа эффектін» жасаңыз.
2019 жылы Apple-дің толықтырылған шынайылық саласындағы дамуы IPhone және IPad қолданушыларына 6S моделінен бастап ішкі кеңістікті мобильді қосымшасыз тікелей сайттан енгізуге мүмкіндік берді. Android құрылғыларына ұқсас шешімді Google ұсынды. AR браузері деп аталатын мобильді қосымшаны жүктеместен жұмыс істейді. Көріп отырғаныңыздай, технологияны дамыту және қолдану оңайырақ болады, бұл оның сату саласына кеңінен ену әлеуетін арттырады. Хабарлама бойынша vc.ru. Ar нарығының жиынтық көлемі 2018 жылы $11 млрд — қа бағаланды, ал 2023 жылға қарай ол алты есе-$60 млрд-қа дейін ұлғаюы тиіс.