5 апреля, 2021

Толықтырылған шынайылық онлайн-сатылымға қалай көмектеседі?

Статистика көрсеткендей, 2019 жылы әлемде шамамен 1,92 миллиард адам, бүкіл әлем халқының төрттен бір бөлігі интернет арқылы сатып алған. Қазақстанда осы кезеңде 2 мыңнан астам интернет-дүкен тіркелген, сатып алу сомасы 422 млрд теңгені құрады, бұл ретте халықаралық онлайн-дүкендерде қазақстандықтар 280 млрд теңге жұмсады. Мұндай үрдіс таңқаларлық емес, өйткені қазіргі адам үнемі уақыттың жетіспеушілігіне тап болады. Электрондық сатып алулардың өсуіне және коронавирустың жағдайына әсер етті: сатып алушылардың 55%-ы оқшаулау кезеңіне қарағанда интернет-дүкендерде тауарларды жиі сатып ала бастады.

Қалыптасқан жағдайда оффлайн сатуды жүзеге асыратын компаниялар интернет-кеңістікті белсенді игеруге және жоғары бәсекелестікке тап болуға мәжбүр болды. Ерекшеленгісі келетін онлайн-дүкендер соңғы маркетингтік әдістер мен сандық технологияларды, соның ішінде кеңейтілген шындықты қолданады. Techies India Inc. диджитал-агенттігінің сауалнама нәтижелері тұтынушылар AR көмегімен тауарлар мен брендтермен интерактивті қарым-қатынас жасау үшін мүмкіндігінше көп мүмкіндіктер күтетінін көрсетті. Vertebrae компаниясының мәліметтері бойынша, кеңейтілген шындықты енгізу Келісімнің 19% өсуіне, конверсияның 52% өсуіне және тапсырыстың орташа құнының 25% өсуіне мүмкіндік береді.

Неліктен толықтырылған шындық тұтынушылар аудиториясына қатты ұнады?

Hubspot электрондық коммерция статистикасында келтірілген мәліметтер көрсеткендей, клиенттердің 80% — ы қанағаттанарлықсыз қызмет көрсету себебінен компаниямен қарым-қатынасты тоқтатады. Сауалнамаға қатысқан бес респонденттің төртеуі қызметкерлердің білімінің болмауы, хабарламаларға жауап берудің кешігуі және өнімдер туралы толық емес ақпарат сияқты жағымсыз жақтар оларды ұсыныстардан бас тартуға мәжбүр еткенін атап өтті.

Осы зерттеулердің нәтижелері электрондық сауда компаниялары үшін де өзекті. Интернеттегі сату клиентке сатып алудан бұрын тауарды сезінуге және көруге мүмкіндік бермейтіндіктен, бұл сегментте әдеттегі сауда нүктелеріне қарағанда тауарларды қайтару көп болады. Бұл онлайн-компанияның көрсетеді тауар көмегімен бейне және фото, сатып алушыда қалады, сезім, сенімсіздік сатып алу.

Толықтырылған шынайылықты қолдану компанияларға тұтынушыларға деген сенімсіздікті жеңуге және клиенттерге сүйікті өнімдерін үйден шықпай-ақ нақты уақыт режимінде елестетуге мүмкіндік береді. Зерттеу нәтижелері бойынша AR мазмұны қарапайым фотосуреттерге қарағанда 2,6 есе, ал бейнелерге қарағанда 2,1 есе көп. Сонымен қатар, респонденттердің 78% — ы қысқа бейнені көрудің орнына толықтырылған шынайылықпен өзара әрекеттесуді жөн көреді.

Интернеттегі сатылымдағы кеңейтілген шындық сізге мүмкіндік береді:

  • компания мен клиент арасындағы қарым-қатынасты құру және қолдау;
  • эмоционалды әсер арқылы мақсатты аудиторияның адалдығын арттыру;
  • өнім туралы ақпаратты жеткізіңіз және сатып алушыны есте сақтаңыз;
  • сатып алудан бұрын тұтынушыға өнімді қарап, «көріңіз».

Сондықтан, көптеген компаниялар мобильді қосымшаларға толықтырылған шынайылықтағы мазмұнды қосады.  Ұялы пайдаланушылар санының жыл сайынғы өсуін ескере отырып, брендпен өзара әрекеттесуді күшейтуге мүмкіндік беретін толықтырылған шынайылықтың өзектілігі де артады деп күтілуде. GSMA Intelligence мәліметтеріне сәйкес, бүгінгі таңда 5,2 миллиард адамның мобильді құрылғылары бар, бұл әлем халқының шамамен 66,83% құрайды. Олардың ішінде 3,8 миллиард адам мобильді интернетті пайдаланады.