26 ноября, 2020

Маркетинг кеңейтілген шынайылық арқылы қалай тиімді болады?

Тұтынушыларды таң қалдыру, компанияны немесе брендті есте сақтауға ықпал ету, өз өнімдерінің қадір — қасиетін атап өту, өнімді немесе қызметті сатып алуға итермелеу-мүмкін толықтырылған шынайылық технологиясының арқасында. Технология тауарды тікелей қаптамадан, витриналардан, стендтерден және басқа да объектілерден жарнамалауға және сатуға мүмкіндік береді. Технология әсіресе балалар аудиториясымен қарым-қатынаста тиімді, өйткені ол балаларға ұнайтын барлық нәрсені біріктіруге мүмкіндік береді: әлемді, ойындар мен анимацияны білуге деген ұмтылыс.

Маркетингтің кеңейтілген шынайылығы смартфонға немесе планшетке арналған мобильді қосымшада жасалынған және интерактивті мазмұнды қамтиды. Мұндай бағдарламаны кез-келген клиент пайдалана алады. Оны технологияны қолдайтын құрылғыға жүктеу жеткілікті. AR технологиясы тұтынушыға өнімнің мөлшері, пішіні, түсі және басқа да сипаттамалары туралы ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік беретін сандық мазмұнның көптеген түрлерін визуализациялауға мүмкіндік береді.

Deloitte зерттеулеріне сәйкес, жылдық кірісі 100 миллионнан 1 миллиард долларға дейінгі компаниялардың 90% — ы AR немесе VRAY технологияларын қолданады.

Деректер бойынша TheDrum.com. толықтырылған шынайылық мүмкіндік береді:

  • 85 секундқа адамның назарын аударыңыз;
  • 20% жиі кері байланыс алыңыз;
  • сатып алуларға конверсияны 33% — ға арттыру.

AR сандық мазмұнды өзгертуге және толықтыруға, тұтынушылық қызығушылықты сақтауға және аудиториямен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді. Технология бөлшек саудада үлкен сұранысқа ие: қосымшалар клиенттерге киім, аяқ киім, аксессуарларды «киіп көруге», көптеген ұқсас өнімдерден қолайлы өнімді таңдауға, үйдің немесе кеңсенің интерьеріне жиһаз таңдауға көмектеседі.

Толықтырылған шынайылық маркетингке қалай әсер етеді?

1.Сатуды ұлғайту

Толықтырылған шынайылық өнімді көптеген ұқсас өнімдерден ерекшелеуге немесе керісінше оның бірегей бірегейлігін атап өтуге мүмкіндік береді. Ar интерактивті және ойын компоненттері сатылымның өсуіне ықпал ететін пайдаланушылардың назарын аударады және сақтайды.

Danone жарнамалық компаниясын сатуды ұлғайту мақсатында толықтырылған шынайылықты тиімді қолданудың жарқын мысалы ретінде келтіруге болады. Сүзбе компаниясы шығарған әр пакетке планетасы немесе шоқжұлдызы бар магнит қосылды, ол 3D анимациясын ойнауға арналған белгі болды. Бала ғарыштық ландшафттармен селфи жасап, оларды әлеуметтік желілерде орналастыруға мүмкіндік алды. Осылайша, өнім туралы ақпарат вирустық таралуды алды. Сатылымның өсуін ынталандыру үшін магниттерден ғарыш картасын жинау ұсынылды.

  1. Өнімді тану

Тұтынушылар әрқашан жаңа өнімді сатып алғанға дейін сынап көргісі келеді. AR бұл тілекті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Толықтырылған шынайылықты қолдану сәтті сатып алу ықтималдығын арттырады, яғни өнім мен бренд туралы оң пікірлер.

L ‘ Oreal және Sephora сияқты брендтер жасап шығарған AR-қосымшалар сатып алушыларға өз өнімдерінің топтамасынан макияжды «байқап көруге» мүмкіндік береді. Topshop және Timberland виртуалды фитинг бөлмелерін ойлап тапты, осылайша клиенттер өздері үшін киім-кешек таңдай алады.

3. Полиграфия үшін әлеует

Толықтырылған шынайылық полиграфиялық өнімнің қосымша әлеуетін ашады. Қаптамалар, буклеттер, брошюралар, журналдар және тіпті визиткалар есте қаларлық AR жарнамасының тасымалдаушысы бола алады.

Кәдімгі мәзір, егер ол толықтырылған шынайылыққа ие болса, мекеме мен оның ас үйі туралы көбірек айта алады. Тапсырысты күту AR технологиясының арқасында скучно болады. Күнделікті тұтыну тауарларын өндірушілер қаптаманы» жандандырады » немесе супермаркетте таңдаған кезде тұтынушы бірден ала алатын қосымша ақпарат бере алады.

Heinz компаниясы кетчупқа арналған жапсырмада толықтырылған шынайылықта кітап шығарды. 2018 жылы өткізілген жарнамалық науқанның нәтижелері бойынша Heinz өзінің AR қосымшасына 170 000 ерекше келушілерді алды, олардың әрқайсысы толықтырылған шынайылықпен орта есеппен үш рет өзара әрекеттескен.

AR есте қаларлық сыйлыққа айналатын құттықтау хаттарын, кітаптар мен күнделіктерді» жандандырады».

  1. Көрнекі сыртқы байланыс

AR жанама сату стратегиясының бөлігі бола алады. Мысалы, ақпараттық шу жасау үшін, бұл танымның өсуіне және бренд мәртебесінің жоғарылауына ықпал етеді.

Толықтырылған шынайылықтың көмегімен Pepsi автобус аялдамаларын жақсартты. Компания AR экранын орнатты-және көлік күтіп тұрған кезде адамдар жолбарыстың шабуылын, UFO-ның келуін немесе роботтардың көтерілісін көре алды. Технология оны көрген адамдар арасында нағыз соққы тудырды, ал Pepsi өзін шығармашылық және заманауи компания ретінде тағы да еске салды.

Мысалдар көрсеткендей, толықтырылған шынайылық ойын-сауықтан асып, маркетингтің қуатты құралына айналды.  Оны пайдалану жарнама, маркетинг және PR саласындағы стратегиялық мәселелерді жаңа қырынан шешуге тамаша мүмкіндік болып табылады.

Big Dream тобы Сіздің компанияңызға мүмкіндік беретін Нұрсұлтан маркетингіндегі Толықтырылған шынайылықты дамытуға маманданған:

  • бәсекелестік артықшылығы,
  • брендті жылжыту,
  • жаңа клиенттерді тарту,
  • табысты арттыру.

Нұр-Сұлтанда бизнес үшін толықтырылған шынайылықты әзірлеу креативті маркетологтардың алдында көптеген мүмкіндіктер ашады. Фото немесе видео форматындағы жарнаманың көмегімен жүзеге асыру қиын болған идеялар қазір AR көмегімен сәтті жүзеге асырылуда.