26 ноября, 2020

Маркетингті қалай жақсартуға болады?

Жарнаманы қанша рет орналастырғаныңызды ешкім есептемейді, бәрі есте қалады

тек сіз жасаған әсер.

Билл Бернбах

Көптеген басқа тауарларды таңдағанда, сатып алушы ең алдымен оның қаптамасына және заттаңбаларына назар аударады. Алдымен әлеуетті тұтынушы қаптама материалы мен заттаңбалардың сыртқы безендірілуін бағалайды, содан кейін оларға орналастырылған ақпаратпен танысады. Сондықтан өндірушілер өнімнің «бет-бейнесі» және оны нарықта жылжыту құралы болып табылатын қаптамалар мен жапсырмалардың дизайны мен формасына көп көңіл бөледі.

Толықтырылған шынайылық технологиясы (Augmented reality, AR) интерактивті мазмұнды қолдана отырып, мобильді қосымша арқылы тұтынушымен сөйлесуге және зерттеуге мүмкіндік беретін маркетингтің жаңа мүмкіндіктерін ашты. 3D нысанын, анимацияны немесе бейнені көру үшін смартфонның немесе планшеттің камерасын пакетке немесе затбелгіге апару керек.

Компаниялар үшін кеңейтілген шындық маркетингтің қандай мүмкіндіктерін ашады?

  1. Өніммен өзара әрекеттесудің жаңа тәсілі: сатып алушы оны зерттеуге 7 есе көп уақыт жұмсайды !
  2. Бәсекелестерден ерекшеленуге және сатып алушыға сатып алу үшін өнімді таңдауда шешуші рөл атқаруға мүмкіндік береді.
  3. Ерекше тұтынушылық тәжірибе мен брендпен күшті эмоционалды байланыс жасайды.
  4. Сатып алу жиілігін 25% — ға, ал сатып алу санын 30% — ға арттырады!
  5. Жаңа клиенттерді тартады.
  6. Табысты арттыру.

 

Электрондық коммерция қосымшасына кеңейтілген шындықты енгізу пайдаланушылардың тәжірибесін едәуір арттырады, пайдаланушылардың хабардарлығын арттырады және оларға бір сандық шешім аясында қалаған нәрселерін сатып алуға көмектеседі.

Толықтырылған шынайылық маркетингтік науқандарға қалай әсер етеді?

Технологиялық прогрестің арқасында толықтырылған шынайылық жетілдіріліп, көптеген компанияларды қамтиды. «Markets&Markets «алдын-ала бағалауы бойынша, 2022 жылға қарай AR шығындары 117,4 млрд долларға дейін өседі. City GPS есебінде 2025 жылға қарай Ar жылдық кірісі 692 миллиард долларға дейін артады деп болжануда. Толықтырылған шынайылық технологиялары үлкен болашақты және маркетингтің сипатына айтарлықтай әсер етуді болжайды.

Мысалы, Covergirl өзінің beauty қосымшасын қолданушылардың бет-әлпетін қарап шығу, тері реңктерін анықтау және мобильді кеңес беру үшін қолданады. IKEA қосымшасы тұтынушыларға смартфондарды қолдана отырып, жиһаз бұйымдарының үйлерінде қалай көрінетінін елестетуге көмектеседі. Бағдарлама 3D көрсетуді қолданады және Apple ARKit технологиясын қолдана отырып жасалған.

2018 жылы американдық Kellogg ‘ s таңғы ас компаниясы Blippar компаниясымен бірге толықтырылған шынайылық технологиясының арқасында 16 миллионнан астам дәнді қораптарды анимациялық тропикалық аралға айналдырды. Баланы мектепке қайтаруға дайындауға мүмкіндік беретін оқыту ойындары, логика мен назар ойындары, сондай-ақ түрлі сұрақтар мен викториналар жасалды.