26 ноября, 2020
2020 жылы Виртуалды шынайылық нарығы қандай болады: болжам
IDC 2020 жылы толықтырылған және виртуалды шынайылықтың дамуын болжады
Келесі жылы пайдаланушылар толықтырылған және виртуалды шынайылықты белсенді түрде сынап көреді. 2020 жылы олар оған шамамен 18,8 миллиард доллар жұмсайды, деп жазады DigiTimes. 2020 жылы пайдаланушылардың шығындары 78,5 жылмен салыстырғанда 2019%-ға көп болады, биыл бұл нарық 10,5 миллиард долларды құрады, деп есептейді IDC сарапшылары.
Алдағы бес жыл ішінде толықтырылған және виртуалды шынайылық өнімдерінің танымалдылығының артуы жақсы нәтиже береді. IDC болжамдары бойынша, 2019-2023 жылдар аралығында жыл сайынғы өсім 77% деңгейінде болады. Толықтырылған және Виртуалды шынайылық өнімдерінің негізгі тұтынушысы коммерциялық сектор болып табылады. 2020 жылы оның үлесі 50% – ды құрайды, ал 2023 жылы-68,8% — ға дейін ұлғаяды. Бұл секторда ең көп тұтынушылар сауда ($1,5 млрд) және өндіріс ($1,4 млрд) болады. Толықтырылған және виртуалды шынайылық коммерциялық сектор негізінен оқыту және оқыту ($2,6 млрд) және өнеркәсіптік қызмет көрсету ($914 млн) үшін пайдаланады.
2020 жылы үй тұтынушылары нарықтың үштен бірін құрайды. Олар ойындар үшін толықтырылған және виртуалды шынайылық ($3,3 млрд) және осы технологияның мүмкіндіктерін ($1,4 млрд) көреді. Шығындардың негізгі бағыты барлық шығындардың 2/3 бөлігін құрайтын аппараттық құрылғылар болады. Бұл жағдайда олар көбінесе виртуалды шынайылық шешімдерін сатып алады. Алайда, болжамды кезеңнің соңына дейін толықтырылған шынайылық (құрылғылар, бағдарламалық жасақтама және қызметтер) алға шығады.
Сарапшылар кеңейтілген және Виртуалды шынайылық үшін ең үлкен шығындарды Қытайда күтеді ($5,8 млрд). Одан кейін АҚШ ($5,1 млрд), Батыс Еуропа ($3,3 млрд), Жапония ($1,8 млрд).