25 марта, 2021
Өнеркәсіптік кәсіпорындар үшін виртуалды шынайылық
Әлемдегі жетекші өнеркәсіптік кәсіпорындар VR-ді өз қажеттіліктеріне бейімдеді. Кәсіпорындар үшін дайын тар профильді виртуалды шешімдер болмағандықтан, компаниялар өндіріс ерекшеліктерін ескере отырып, өз өнімдерін әзірлеуге, интеграция, түрлендіру және масштабтау мәселелерін өз бетінше шешуге мәжбүр.
2014 жылы статистика «виртуалды шынайылықты»миллионнан аз пайдаланушыларды көрсетті. Zeon Market Research сарапшылары 2016 жылы VR нарығының көлемі шамамен 2 миллиард долларды құрады, 2022 жылға қарай ол 26,8 миллиард долларға жетеді деп есептеді.
VR — бұл пайдаланушыны компьютердің көмегімен жасалған жасанды модельденген ортаға батыратын технология. VR кеңістігімен пайдаланушы виртуалды көзілдірік немесе дулыға, контроллер немесе костюмдер, кері тактильді қолғап арқылы өзара әрекеттеседі.
Өнеркәсіптегі виртуалды шындық кіріспе және мақсатты нұсқаулықтар, күрделі және технологиялық жабдықтарда жұмыс істеуге үйрету және кәсіпорынның инфрақұрылымын көрсету үшін қолданылады. Тиімділікке VR пайдаланушыларды нақты жағдайларға батыру және күрделі жұмыс процестерін қайта құру мүмкіндігі арқылы қол жеткізіледі.
Өнеркәсіптегі виртуалды шынайылық кіріспе және мақсатты нұсқаулықтар, күрделі және технологиялық жабдықтарда жұмыс істеуге үйрету және кәсіпорынның инфрақұрылымын көрсету үшін қолданылады. Тиімділікке VR пайдаланушыларды нақты жағдайларға батыру және күрделі жұмыс процестерін қайта құру мүмкіндігі арқылы қол жеткізіледі.
VR құралын өндірісте қолдану туралы шешім қабылдау үшін сұрақтарға жауап беру керек:
- Кәсіпорын VR енгізу арқылы қандай мақсаттарға қол жеткізуді жоспарлап отыр?
- Виртуалды шынайылық мақсатқа жетуге қалай ықпал етеді?
- Кәсіпорынның қандай мәселелерін шешуде виртуалды шынайылық тиімді болады?
- VR қолдану қандай пайда әкеледі, соның ішінде экономикалық?
- Қызметкерлер қалай, қайда және қандай VR тренажерінде оқиды және жұмыс істейді?
- VR-мен оқу немесе жұмыс істеу процесіне мамандардың қайсысы жауап береді?
- Ұшу процесі қалай ұйымдастырылады, қандай көрсеткіштерді ескеру қажет?
Жұмыс процесін оқытудағы виртуалды шынайылық тренажерлары
VR тренажерларын қызметкерлердің шексіз санына кеңейтуге болады. VR оқытуында теория мен практика арасында ассоциативті байланыстар жасалады: адам жаңа білімді игереді және оларды бірден виртуалды кеңістікте қолдануға мүмкіндік алады. Виртуалды тренажерлер компанияның жаңа қызметкерлерін өмірге, бұзылу ықтималдығына немесе қоршаған ортаға зиян келтірместен қымбат немесе қауіпті жабдықтармен жұмыс істеуге үйретеді.
VR-де іс-әрекеттерді автоматизмге дейін сансыз рет қолдануға болады. Толық сүңгуірдің әсері және сыртқы ынталандыруларға алаңдамау маманға дәстүрлі оқытуға қарағанда бірнеше есе тез және тиімді ақпарат алуға мүмкіндік береді. VR тәлімгерлердің қатысуынсыз қашықтан жаттығуға және уақытша, физикалық және қаржылық ресурстарды үнемдей отырып, қызметкерлерді сертификаттауға мүмкіндік береді.
VR артықшылықтары
+ 32%
Жұмыс күшінің өнімділігін арттыру
30%
Жұмыс қателерін азайту
-25%
Тапсырмаларды орындау үшін уақытты азайту
Оқу материалының 85% — дан астамы сәтті игерілген
Оқыту VR-тренажерының бір мысалы адамдар мен жүктерді тасымалдауды жүзеге асыратын кәсіпорындарда автокөлік құралдарының техникалық жай-күйін бақылаушыларды даярлау үшін Big Dream Lab әзірлеген виртуалды симулятор болып табылады. Тренажердің көмегімен маман көлікті рейс алдында тексеру жүргізу дағдыларын үйрету және пысықтау үшін виртуалды ортаға батырылады. Қызметкер нұсқаулыққа сәйкес машина мен оның жабдықтарының денсаулығын тексеру ережелері мен тәртібін игеруі керек. Тренажер пайдаланушыға көлікті виртуалды тексеруді бірнеше рет жүргізуге, қателерді пысықтауға және алған дағдыларын бекітуге мүмкіндік береді.
Неліктен VR жаттығу машиналары тиімді?
- Практикалық дағдылар
- Қауіпті өндірістік объектілердегі технологиялық процестерді басқару дағдыларын қалыптастыру.
- Қауіпсіздік
- Қауіпсіз жағдайларда және жұмыс алаңына шықпай өндіріс технологиясы туралы тұтас түсінік алу.
- Үнемдеу
- Оқытуға жұмсалатын материалдық шығындарды орта есеппен 50% — ға қысқарту (Оқу жабдықтары мен физикалық стенділерді сатып алу қажеттілігінің, оқу кезеңінде персоналдың өндірістен қол үзуінің болмауы).
- Батыру
- Оқу процесіне қызығушылықты арттыру және материалға терең ену. Оқу материалының 85% — дан астамы сәтті игерілген.